سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاکتیک های ورزش راگبی

یووین

دو تیم متشکل از 15 بازیکن 80 دقیقه فرصت دارند تا توپ را از کنار زمین حریف (زمین) پیش ببرند و آن را برای کسب امتیاز 5 امتیاز به زمین لمس کنند (امتحان کنید). شرکت کنندگان فقط می توانند توپ را به عقب یا پهلو منتقل کنند و هیچ گونه مسدودی مجاز نیست. با استفاده از مراحل مختلف مانند صف آرایی ، زمین بازی ، زمین و زمین بازی برای حفظ مالکیت در طول بازی. راگبی در این بازی منحصر به فرد است که حتی پس از برخورد بازیکنان به زمین ، مداوم است. لگد زدن تنها روشی است که هر دو تیم ممکن است توپ را به جلو برسانند.

پس از هر بار امتحان ، به ارزش 5 امتیاز ، به تیم امتیازدهنده این فرصت داده می شود تا توپ را از طریق پستها برای 2 امتیاز اضافی به بیرون بزند. مجازات های خاص همچنین باعث می شود تیم غیرمخلف یک ضربه از طریق پست ها را بدست آورد ، در صورت اعمال 3 امتیاز (پنالتی). در پایان مسابقه ، تیمی که بیشترین امتیاز را دارد برنده می شود.

هفت راگبی یک ورزش المپیکی است و اولین حضور خود را در بازی های المپیک ریو 2016 نشان می دهد. هفت نفر در هر طرف توپ با 7 بازیکن بازی می کنند که به مدت 14 دقیقه (دو نیمه 7 دقیقه) در تورنمنت های حداکثر سه بازی می کنند. مسابقات در هر روز مسابقه. روز اول معمولاً شامل دورهای استخر است و پس از آن عملکرد تیمی آنها را برای پیست قهرمانی یا مسیر چالش واجد شرایط می کند. پیست قهرمانی به طور معمول بهترین های مسابقات را از جمله مقام های اول ، دوم و سوم اهدا می کند. مسیر Challenge شامل دورهای تسلیت است. تیم ها برای هر یک از پیست ها باید مسابقات را ادامه دهند تا جایگاه نهایی خود را بدست آورند.

نسخه سریع و با امتیاز بالا از راگبی سنتی ، هفت بازی با دو تیم 7 نفره انجام می شود که 14 دقیقه فرصت دارند توپ را به منطقه حریف خود (زمین) برسانند و آن را به زمین لمس کنند تا امتیاز 5 امتیاز داشته باشد (تلاش کردن). همانطور که در نسخه 15 نفره این ورزش ، شرکت کنندگان فقط می توانند توپ را به عقب یا پهلو منتقل کنند و هیچ گونه مسدودی مجاز نیست. با استفاده از فازهایی مانند صف آرایی ، زمین ، زمین و زمین بازی برای حفظ مالکیت در طول بازی. لگد زدن تنها روشی است که هر دو تیم ممکن است توپ را به جلو برسانند. مانند راگبی پانزده نفره ، بازی در راگبی هفتم نیز ادامه دارد.

بعد از هر بار امتحان کردن ، به ارزش 5 امتیاز ، به تیم امتیازدهنده فرصت داده می شود تا 2 امتیاز اضافی توپ را از طریق پستها بدرقه کند. مجازات های خاص همچنین باعث می شود تیم غیرمخلف یک ضربه از طریق پست ها را بدست آورد ، در صورت انجام 3 امتیاز (گل پنالتی). با این حال ، گل پنالتی به ندرت در هفت گل دیده می شود.

در پایان آیین نامه ، تیمی که بیشترین امتیاز را دارد برنده می شود. اگر هر دو تیم در دور حذفی مساوی شوند ، 5 دقیقه وقت اضافه بازی می شود ، جایی که تیم اول که به گل می رسد برنده می شود.