سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ورزش اسکیت

یووین

اسکی کراس کانتری

Cross Country Skiing یک رویداد رقابتی مبتنی بر برف است که شامل اسکی بازانی است که در امتداد مناطق کوهستانی مسابقه می دهند. مسابقات اسکی کراس کانتری بی شماری در مسابقات المپیک برگزار می شود ، از جمله 10 کیلومتر ، 18 کیلومتر ، 30 کیلومتر ، 50 کیلومتر و مسابقات سرعت. این ورزش خاص زمستانی از سال 1924 در این بازی ها مورد مناقشه است ، هر دو زن و مرد در آن شرکت می کنند.

فر کردن

hkratky / Bigstockphoto.com

فر کردن

کرلینگ یک ورزش زمستانی است که شامل بازیکنانی می شود که سنگ های گرانیت را روی یک تکه یخ در تلاش برای هدف گرفتن می کشند. کرلینگ غالباً یک ورزش تیمی است که در هر طرف چهار بازیکن دارد. یک بازی وقتی تمام می شود که تیم پرتاب تمام سنگ های خود را به پایان برساند (به طور معمول هشت عدد). تیمی که موفق شود سنگهای خود را نزدیک به هدف بیندازد ، برنده بازی خواهد بود. کرلینگ از سال 1998 به طور مداوم در بازی های المپیک انجام می شود ، اگرچه در چندین بازی قبل از آن به صورت پراکنده ظاهر شده است.

اسکیت شکل

hkratky / Bigstockphoto.com

اسکیت شکل

اسکیت اسکیت ورزشی است که شامل اجرای هنری روی یخ است و داوران به شرکت کنندگان امتیازاتی را براساس جریان ، زمان و مهارت حرکات مربوطه اعطا می کنند. اسکیت شکل یک ورزش انفرادی و تیمی است و از سال 1908 تاکنون یکی از ویژگیهای همیشگی بازیهای المپیک است.