سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیس بال در سال 1830

در اوایل دهه 1830 ، گزارشاتی در مورد انواع بازیهای خفاش و توپ با کد اصلاح نشده وجود داشت که به عنوان اشکال اولیه بیس بال در سراسر آمریکای شمالی انجام می شد. اولین بازی بیس بال رسمی ثبت شده در این قاره در 4 ژوئن 1838 در بیچویل ، انتاریو ، کانادا انجام شد.  در سال 1845 ، الکساندر کارترایت ، عضو باشگاه Knickerbocker در شهر نیویورک ، تدوین قوانین موسوم به Knickerbocker را بر عهده گرفت ، که به نوبه خود براساس قوانینی بود که در سال 1837 توسط ویلیام آر ویتون از باشگاه Gotham ساخته شد.

یووین

در حالی که گزارشاتی وجود دارد مبنی بر اینکه بازیهای نیویورک کنیکربکر در سال 1845 بازی کردند ، این مسابقه که مدتها به عنوان اولین بازی بیس بال رسمی ثبت شده در تاریخ ایالات متحده شناخته می شد ، در 19 ژوئن 1846 در هوبوکن ، نیوجرسی برگزار شد: Knickerbockers ، 23–1 ، در چهار نوبت. [52] با در نظر گرفتن کد Knickerbocker ، قوانین بیس بال مدرن در نیم قرن بعدی ادامه یافت.

تاسیس لیگ های حرفه ای

در اواسط دهه 1850 ، یک هجوم بیس بال به کلان شهر نیویورک برخورد کرد و تا سال 1856 ، مجلات محلی از بیس بال به عنوان "سرگرمی ملی" یا "بازی ملی" یاد می کردند. یک سال بعد ، اولین هیئت حاکمه این ورزش ، انجمن ملی بازیکنان توپ بیس ، تشکیل شد. در سال 1867 ، شرکت آمریکایی های آفریقایی تبار را ممنوع کرد. [56] لیگ ملی با ساختار رسمی تر در سال 1876 تاسیس شد. لیگ های حرفه ای Negro تشکیل شدند ، اما به سرعت جمع شدند.در سال 1887 ، سافت بال ، به نام بیس بال داخل سالن یا فضای باز ، به عنوان نسخه زمستانی بازی والدین اختراع شد. اولین همتای موفق لیگ ملی ، لیگ آمریکا ، که از لیگ غربی کوچک تکامل یافت ، در سال 1893 تاسیس شد و تقریباً تمام قوانین مدرن بیس بال تا آن زمان برقرار بود