سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیلیارد هنری چیست؟

بیلیارد سه بالشتک محبوبیت زیادی را در مناطقی از اروپا ، آسیا و آمریکای لاتین حفظ می کند [1] و محبوب ترین بازی بیلیارد کاروم است که امروز در ایالات متحده انجام می شود ، جایی که استخر بسیار گسترده تر است. نهاد اصلی حاکم بر این ورزش Union Mondiale de Billard (UMB) است.

یووین

این مسابقات از اواخر دهه 1920 مسابقات قهرمانی سه بالشتک جهان را برگزار می کرد. [22] انجمن جهانی بیلیارد استخر و استخر (WPA) که توسط کمیته بین المللی المپیک شناخته شده است ، با UMB همکاری می کند تا قوانین آنها را همزمان نگه دارد.

بیلیارد هنری

یک ماسه به دور سنجاق شلیک کرد

در بیلیارد هنری بازیکنان در انجام 76 عکس از پیش تعیین شده با دشواری متفاوت به رقابت می پردازند. هر شات ست دارای حداکثر امتیاز برای اجرای کامل است ، از حداقل 4 امتیاز برای عکسهای کمترین سطح دشواری ، و صعود به حداکثر 11 امتیاز برای عکسهایی که بالاترین سطح دشواری محسوب می شوند. در مجموع 500 امتیاز در اختیار بازیکن قرار دارد. [1]

هر شات در یک مسابقه بیلیارد هنری از یک موقعیت کاملاً مشخص (در بعضی از مکان ها با تحمل دقیق دو میلی متر) پخش می شود و هر شات باید به روشی ثابت باز شود. بازیکنان در هر ضربه سه بار مجاز هستند. به طور کلی ، شوت هایی که بازی را تشکیل می دهند ، حتی شلیک های 4 امتیازی ، به مهارت بالایی ، تمرین اختصاصی و دانش تخصصی برای انجام نیاز دارند.