سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنگل های آمازون

گودرید

Goodreads یک وب سایت "فهرست نویسی اجتماعی" است که در دسامبر 2006 تأسیس شد و در ژانویه 2007 توسط اوتیس چندلر ، مهندس نرم افزار و کارآفرین و الیزابت چندلر راه اندازی شد. این وب سایت به افراد این امکان را می دهد تا آزادانه در پایگاه داده گسترده کتاب ، حاشیه نویسی و نقد و بررسی های Goodreads که شامل تعداد زیادی کاربر است ، جستجو کنند. کاربران می توانند برای تولید کاتالوگ کتابخانه ها و لیست خواندن ، کتاب ها را ثبت نام و ثبت کنند. آنها همچنین می توانند گروههای پیشنهادی و بحثهای کتاب خود را ایجاد کنند. در دسامبر 2007 ، سایت بیش از 650،000 عضو داشت و بیش از 10 میلیون کتاب به آن اضافه شده بود. آمازون این شرکت را در مارس 2013 خریداری کرد.

یووین

ناوبری سلامت

در اکتبر 2019 ، آمازون خرید Health Navigator را که یک استارت آپ توسعه دهنده API برای خدمات بهداشتی آنلاین است ، نهایی کرد. این شرکت تازه وارد بخشی از مراقبت آمازون را تشکیل می دهد که خدمات مراقبت های بهداشتی کارمندان این شرکت است. این امر به دنبال خرید PillPack در سال 2018 با قیمت کمتر از 1 میلیارد دلار است که در Amazon Care نیز گنجانده شده است. 

جنگل

Junglee یک سرویس خرید آنلاین سابق است که توسط آمازون ارائه می شود و مشتریان را قادر می سازد محصولات خود را از خرده فروشان آنلاین و آفلاین در هند جستجو کنند. Junglee به عنوان یک پایگاه داده مجازی شروع به کار کرد که برای استخراج اطلاعات از اینترنت و تحویل آنها به برنامه های سازمانی مورد استفاده قرار می گرفت. با پیشرفت ، Junglee شروع به استفاده از فناوری پایگاه داده خود برای ایجاد یک بازار پنجره ای در اینترنت با در دسترس قرار دادن هر مورد از هر تامین کننده برای خرید کرد. خریداران وب می توانند میلیون ها محصول را از طریق یک پنجره در سراسر مرکز خرید اینترنتی پیدا ، مقایسه و معامله کنند. 

آمازون جنگل را در سال 1998 خریداری کرد و وب سایت Junglee.com در فوریه 2012 در هند راه اندازی شد [68] به عنوان یک وب سایت مقایسه خرید. این سرویس انواع مختلف محصولات مانند لباس ، وسایل الکترونیکی ، اسباب بازی ، جواهرات و بازی های ویدئویی ، از جمله هزاران فروشنده آنلاین و آفلاین را سرپرستی و جستجو می کند. میلیون ها محصول قابل مرور هستند ، مشتری قیمت را انتخاب می کند و سپس آنها را به فروشنده هدایت می کند. در نوامبر 2017 ، آمازون Junglee.com را تعطیل کرد و دامنه قبلی در حال حاضر به آمازون هند هدایت می شود.