سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونه تمرینات تیر اندازی توپ به صورت تک نفره

تمرینات تیراندازی فردی

در حالی که ما بسیار یافتن شرکایی را برای آموزش با آنها تشویق می کنیم. در صورت انفرادی بودن در اینجا چند نکته آورده شده است. به این ترتیب می توانید بیشتر تمرین های زیر را خودتان تنظیم کنید.

و در واقع کاملاً ساده است.

با انجام دو کار ساده می توانید هر برش بازی مانند را تمرین کنید.

1 - از اسپین اوت استفاده کنید.

2 - از صندلی استفاده کنید.

مته انفرادی شماره 1 - چرخش بیرون

شما به راحتی چرخش توپ را از پشت خود دور می کنید. سپس سرعت را به سمت توپ می دوزید و آن را می گیرید ، می چرخید و رو به سبد قرار می دهید ، سپس شوت می کنید.

شما می توانید انواع برش های مستقیم و برش های فر را انجام دهید. می توانید برش گوشه به بال ، برش از بال به بالا ، برش از پست به محیط ، برش از اطراف در پست ، از برش از پست به پایین از پایین ، برش از پست تا از از بالا ، برش سریع از نیمه دادگاه و غیره را انجام دهید.

یووین

مته انفرادی شماره 2 - صندلی توپی

صندلی برای مواقعی که شما نیاز به انجام برش های پیچیده تر مانند برش V ، برش L ، برش کم عمق ، برش محو ، برش صورت ، برش مو و غیره دارید بسیار مناسب است.

دریل انفرادی شماره 3 - صندلی با کمک یا کمک

همچنین ، اگر بازیکن بسکتبال دیگری پیدا نکردید که بتواند با او تمرین کند ، می توانید به شخص دیگری کمک کنید. این می تواند یک پدر و مادر ، خواهر و برادر ، دوست ، سرپرست یا هر شخص دیگری باشد. آنها فقط باید بدانند که چگونه توپ را پرتاب کنند و آن را روی صندلی قرار دهند.

همچنین نیازی نیست که وقت خود را به حالت اول برگردانید. می توانید دو بسکتبال کسب کنید و با سرعت بالا بروید. این برای کارآمد بودن در وقت شما بسیار مناسب است و به تهویه نیز کمک می کند. علاوه بر تمرینات 1v1 ، 2v2 و 3v3 ، با این توصیه می توانید بسیاری از تمرینات زیر را انجام دهید.

7 تمرین تیراندازی

این تمرینات تیراندازی برای بازیکنان نوجوان ، راهنمایی و دبیرستان عالی است. حتی بازیکنان دانشگاه و حرفه ای از آنها استفاده می کنند!

با این حال ، هدف و مدت زمان صرف شده در این تمرینات تیراندازی کمی متفاوت خواهد بود.

بدیهی است که یک مزیت عمده این است که باعث بهبود تکنیک تیراندازی می شود!

ایجاد فرم مناسب تیراندازی برای داشتن یک تیرانداز عالی حیاتی است!

تکنیک مناسب به شما این امکان را می دهد که توپ را با ثبات بیشتری مستقیماً شلیک کنید. با این کار خطاهای شما به سمت چپ و راست کاهش می یابد. این تنها به این معنی است که عکس های بیشتری خواهید گرفت.

فرم مناسب عکسبرداری همچنین به این معنی است که شما قوس مناسب (45 تا 50 درجه) را توسعه خواهید داد.